luni, 14 mai 2012

Mister Muscolo e o Lady

Cine nu are Muscolo să își cumpere!

Ce te faci când vii prea devreme acasă și nu ești obișnuit cu timpul liber? Simplu! Demontezi videoul și îl montezi la loc. Sau nu! Chestia asta o făceam acum mai bine de 10 ani.
Cum mă uitam eu la cai verzi pe pereți, plictisindu-mă teribil - adică la Turcescu despre eternul plagiator de la Educație (Ioan Mang) mi-a picat o fisă...să profiterol...
Astăzi am îndrăznit! Am îndrăznit să profit de calitatea de țevar pentru care am primit și o diplomă. Ce să fac, dacă nu mi-a plăcut școala m-am făcut inginer, și mai rău "de țevi". Am profitat așa de mult încât - am plecat câine surd la vânătoare - după ce am demontat o baterie în baie mi-am dat seama că nu am scule cu care să o și montez pe cea nouă. Tipic pentru o blondă! Noroc cu vecinul care, nefiind blond, dar amabil din naștere, s-a oferit sa mă ajute. Cu instrumentarul domniei sale am reușit în aproximativ jumătate de oră să instalez noua baterie. A nu  se înțelege greșit - vecinul amabil mi-a oferit o cheie reglabilă, a ținut de pipa bateriei sau lanterna - după caz. Eu am făcut treaba murdară (băgat sub chiuvetă, înșurubat, deșurubat, scăpat piuliță, reluat operațiunea, etc), că doar nu era fair să-l oblig pe bietul samaritean să se bage sub chiuvetă. Cu mulțumirile de rigoare adresate bunăvoinței colocatarului meu, uploadez spre dovadă pozele de la locul "masacrului". Ce mai, rețeta perfectă: piulițe, șuruburi, garnituri, chei franceze reglabile, julituri, degete negre...ce-i lipsește blondei în timpul liber! Așa că, pe viitor, dacă are cineva nevoie...toate fetele să apeleze la mine (vorba unui clasic în viața - ăla pe care îl imită Bendeac de câte ori are ocazia). Evident cele singure, nu cele care au deja animăluț de companie cu chei reglabile și șuruburi.
O seara mondială!

În fundal - curățitorul de servici - periuța ex-ului
Vedere de jos în sus - pe spate adică



Semnează,
Sandy Bella șurubela!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ciripeşte, dară:

Let’s Do It, Romania!