miercuri, 9 martie 2011

Afară plouă!

Evident, nu plouă, dar și pentru asta tot Băse e de vină (sau ăștia care l-au votat, nu mai știu sigur).
Nu plouă dar cu siguranță este o seară frumoasă. Sincer, nu știu ce să aleg între un regal de fotbal Tottenham Hotspur - AC Milan și Cronica Cârcotașilor.
În această seară Tottenham se apără italienește iar Milan atacă englezește. Am trăit s-o văd și pe asta: Milan, jucînd fotbal. Tot în acestă seară, pe celălalt canal (nu-i dau numele ca să nu fac reclamă) Bebelușa Oana face reclamă "din greu" la Luis Vuitton. Îl înlocuiește, nu fără greutate, pe Huidu, îl știți, băiatul acela care s-a apucat să defrișeze codrii de aramă din Austria cu propriul "căpcăun". Emisiunea este destul de fadă, dar promite și începe să îmi placă (mai ales după al doilea Heineken - na, că am început să fac reclamă). Oricum este o premieră, e prima Cronică înregistrată pe 2011.
În final, sper să cîștige englezii, pentru că italienii transpiră în van, iar Huidu să își revină mai repede, că mă topesc de dor. Între timp mă consolez cu Mistrețu și Dezbrăcatu'. Hai noroc și la mai multe (emisiuni înregistrate normal) beri, ca să își revină Huidu mai repede.

PS1 Pentru cititorul care urmărește mai des A3, sper că a observat că nu m-am luat de Badea. E prea frumoasă seara asta. :-)

PS2 Din Cronică: Care este rolul preferat al lui Lis? Să facă pe mortul! Hi, hi!
PS3 Tottenham rezistă, la pauză scorul este 0-0 (sper și scorul final).

Semnează
Luis Buton

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ciripeşte, dară:

Let’s Do It, Romania!