luni, 29 martie 2010

Nume de cod: ABONAMENT!

Mai nou nici nu mai este nevoie să îţi arăţi biletul în tren. Zici abonament, înclini uşor capul în semn de "am faţă de abonament" şi gata. Controlorul se uită în tus lindos ojos, şi apoi pleacă mai departe. Totuşi cred că are un scaner ceva, în spatele ochilor, prea e sigur controlorul că nu eşti infractor. Numai că, te pui cu nebuna? Numai de a naibii (ca să nu scriu, a dracu') eu îi arăt de fiecare dată "numele de cod". Majoritatea controlorilor îmi zîmbesc, ceilalţi ca să pară că îşi fac meseria, îmi iau abonamentul şî îl capsează uşor cu pixul din dotare. Pun pariu că scrie CFR pe pix. Neapărat! Îşi mai fac dînşii meseria şi cînd vine supra-controlul. Să-i vezi atunci cum stau drepţi şi iau la verificat toate persoanele din tren. Aşa, ca să dea bine. Dar numai la supra-control. M-am prins pînă la urmă: există supra-control care verifică activitatea controlorilor. Nu? Ar fi logic, dacă nu redundant. Atunci la ce dracu' mai foloseşte CFR controlori? Doar aşa ca să mă enerveze pe mine? Sau ca să ne mai întrebe din cînd în cînd, dacă ne-am cumpărat bilet? No, pi mumă-ta, vericule! Fă-ţi, dracu' meseria odată român prost, că de aia eşti plătit, nu să te faci că plouă. Lasă, frate, că merge şi aşa, nu? Asta-i şpilul, nu?
Mai pe la început de navetă, atunci cînd nu ştiam de faza cu "nume de cod" a apucat o băbuţă (la minijup, cu părul vopsit roşu, prins în coc, unghii făcute, dar cu pauză, lipsă, gaură, dinte - la modă baba în rest)  să-şi şi rîdă fasolele la mine. "Sărăcuţa, nu ştie!" zice ştirba, zîmbindu-mi şăgalnic. Şi tot compartimentul (plin de ţărani) a mustăcit amuzat. Mie îmi venea să le scot restul de dinţi din gură. Hielăăăăău! What a fuck? Ce nu ştiu? Că nu-şi fac datoria? E si solicitant jobul!!!!!!!!!! Adică...să faci de vreo două ori tur-retur prin tren să controlezi lumea ca apoi să te retragi să îţi mănanci salamul şi ceapa din dotare, da, e destul de nasol. Mai ales dacă mai cari şi un pix cu monograma CFR. Greu, foarte greu! Dar trebuie să îi înţelegi şi pe ei. Probabil le e şi lor jenă să tot calce pe cap puradeii ăia din şatra de ţigani care face naveta odată cu noi cu trenul de 7.02. Şi mie mi-ar fi jenă. La cît se scuipă, împing şi se înjură puradeii ăia, e de înţeles. România, te iubesc! Ya, right!

Semnează
Puradelul CFR-ist

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ciripeşte, dară:

Let’s Do It, Romania!