joi, 6 mai 2010

Adevăratul salut românesc iar Vanghlie e laminat la Parchet

Mai degrabă salut gen PSD, la cîte datorii au ăştia. S-ar asorta bine şi cu nişte "brăţări". Prietenii ştiu de ce! De asemenea bulibaşa Vanghelie, care face parte din etnia maronie, cică a fost ironic astăzi. No shit! Adică, gagiul nu articulează bine şi nu ştie să vorbeşte, dar le are cu ironicăriile. Întrebat astăzi, la ieşirea de la anchetă, de către ziarişti, dacă a dat mită electorală, maroniul răspunde: "Nu-mi amintesc ca presedintele Traian Basescu sa fi dat mita".




Sursa: românialiberă.ro


Bine, în realitatea declaraţia celui din etnia Moo a fost mult mai elevată în subsol. Noroc cu ziarele, că altfel, aveam un şoc. Chiar m-am gîndit că urmează cursuri de logopedie. Dar am văzut înregistrarea şi mi-am dat seama că eram eu prea departe cu teoria vanghelităţii. Nu mi s-a părut ironic, mai degrabă obraznic.
Sursa: 9AM.ro


PS Poza înlocuieşte orice tentativă vangheliană de exprimare lucidă. Cred că se gîndea la teorema lui Thales.


Semnează
Aleodor din Damasc

2 comentarii:

  1. Cool

    avand in vedere ca e chemat pe la Parchet, eu cred e-Vanghelie se gandea la Teoria lui Mucles!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună asta, nu mă gîndisem. :-)

    RăspundețiȘtergere

Ciripeşte, dară:

Let’s Do It, Romania!