miercuri, 21 aprilie 2010

Cum îi să si chişe trenu' pi tini?

Ch vine de chilotul de MIG-uri şi F-16. :-)
Parafrazez dulcele grai moldovenesc, cu dedicaţie pentru colegul meu care se trage de pe acele meleaguri. La momentul în care domnia sa citeşte aceste rînduri, eu voi fi plecată, nu cu colindul ci defapt întîrziată la serviciu. Sper să se amuze, măcar la gîndul că şi eu îmi trag rădăcinile tot din Moldova. Deci, o autoironie este oricînd binevenită.
Lăsînd gluma la o parte, naveta cu trenul în România, e o mare ironie. De ce? Pai.
Şi cum mergeam eu aşa frumos tiptil spre casă, numa' ce mă calcă unul pe mînă. A, nu! Acesta e bancul cu beţivanul. Ok. Reiau. Şi cum mergeam eu aşa frumos tiptil spre casă, pi pironul gării, numai ce aud fleoşc şi cascada Angel susurîndu-mi frumos la urechea stîngă. Incredibil, dar trenul se, şi anume, chişa pi mini. Evident, un nătărău folosea toaleta din tren, trenul fiind staţionat în gară. Norocul meu a fost că peronul fiind înalt (e prima oară cînd apreciez un "trotoar" exagerat de înalt) acidul uric nu a ajuns să-mi spele blugii. Al doilea noroc a fost că nătărăul de serviciu nu producea No.2 cum zice americanul.
În rest numai de bine despre CFR. Trebuie să ajungă un tren tocmai din Moldova în Ploieşti ca să ajung la Bucureşti. Nu e ironic?

Semnează
Chilotul de serviciu

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Ciripeşte, dară:

Let’s Do It, Romania!